Webináře

By | Říjen 3, 2016

Slyšeli jste někdy o natáčení a prodeji info materiálů? Mnozí z vás asi odpoví, že ne, přestože to není tak úplně pravda. Pod pojmem info materiály, za kterými stojí infopodnikatelé, si totiž můžeme představit třeba webinář. To je pojem, který vám je určitě známější. Řada webinářů je na internetu zdarma, ale pokud se budete dostatečně specializovat, jistě si najdete své kupce.

Jde zkrátka o natáčení videí, které mají diváky něco naučit, nebo jim pomoci vyřešit nějaký problém. Tato videa pak lidem za úplatu poskytnete a váš první výdělek z oblasti infopodnikání je na světě. Vypadá to jednoduše, ve skutečnosti je ale za těmito materiály mnohdy více práce, než se zdá.

Natočení kvalitního info materiálu zabere množství času. Nemluvě o tom, že předtím, než se do takového projektu vůbec pustíte, měli byste zvážit pár věcí. Především pak to, jestli divákům máte skutečně co říct a umíte je zaujmout. Není nic horšího, než když si lidé zakoupí vaše videa a výsledkem je jen nudná nicneříkající řeč.

Kriticky zhodnoťte své dispozice, možnosti i technické vybavení a teprve, až si budete jistí, že na něco takového stačíte, podnikejte další kroky.

Pouhé natočení info materiálů a jejich prodej nicméně nestačí. Volba tématu je neméně důležitá. Pravdou je, že v dnešní době dokáže šikovný obchodník zpeněžit téměř všechno. Pokud ale nechcete být lidem pro smích, volte témata věcná, která jim opravdu pomohou. Pokud jste znalcem v oboru, zabrousit můžete třeba do marketingu, online výuky, programování, grafiky, nebo kteréhokoli jiného přínosného oboru.

Pak už stačí jen vaše výtvory dostatečně zpropagovat, aby si zaručeně našly své koncové zákazníky. Pomoci vám k tomu může například kvalitně vytvořená webová prezentace, či dobře cílená reklama na sociálních sítích.

Další zdroje:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Webin%C3%A1%C5%99

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *