Hledáte práci na doma, ale na internetu se vám nedaří najít tu správnou pracovní příležitost? Ačkoliv je všude plno nabídek a inzerátů, jen málokteré skutečně vyhovují každému. Pokud hledáte práci s flexibilní dobou, kterou může dělat každý, pak byste měli vyzkoušet call centra.
Operátoři totiž dávno nemusí pracovat pouze z kanceláře. Firmy zjistily, že tento druh práce se dá naprosto bez problémů vykonávat i z domova. Většina call center dnes už tuto variantu automaticky nabízí. Tak proč to nevyzkoušet? Jako operátor můžete
- rozvrhnout pracovní dobu podle sebe
- pracovat pár dní v týdnů
- nastoupit na plný pracovní úvazek
- hovořit se zákazníky na jakémkoliv místě na světě
Proč je dobré pracovat v call centru
Mimo už řečenou flexibilitu tohoto zaměstnání, jsou tyto pozice zpravidla i dobře placené. Za hodinu práce z pohodlí domova můžete být ohodnoceni 130 až 200Kč. Některé firmy mohou přidávat odměny za zprostředkované služby, uzavřené kontrakty nebo obsloužené zákazníky.
Pravděpodobně budete pracovat v prostředí nějaké větší firmy nebo korporace. Ty jdou často s dobou, a tak se u nich můžete těšit na různé zaměstnanecké benefity a odměny
- odměnu za doporučení dalšího zaměstnance
- nováčkovský bonus
- sportovní karty
- slevy
Pokud navíc uzavřete řádný kontrakt, můžete se těšit i na dovolenou, volné víkendy apod. Zkrátka plnohodnotný zaměstnanecký poměr se všemi jeho výhodami i povinnostmi.
Podmínky
Zaujala vás práce v call centru? Tak se podívejte seznam nejčastějších požadavků na potenciální zaměstnance. Odpovídáte profilu?
Co se od vás jako uchazeče bude nejspíš očekávat?
- maturita
- bezdlužnost
- komunikativní schopnosti
- základní znalost PC
Co budete potřebovat dál
Kromě počítače nejspíš také sluchátka s mikrofonem. Ty vám může firma poskytnout, ale nejpravděpodobněji si je budete muset zakoupit ve vlastní režii.
Stydím se mluvit s lidmi, je taková práce pro mě?
Rozhodně ano. Call centra nejsou jen pro průbojné a upovídané lidi. Nebojte se, nebudete muset téměř nic vymýšlet sami. Firma vám poskytne veškeré potřebné podklady. Vy je v podstatě jen přetlumočíte člověku na druhém konci to, co je na papíře. Na některých pozicích ale počítejte s větším nárokem na vaši samostatnost a výřečnost. Spektrum nabídek je opravdu široké. Zajisté si vyberete tu správnou pro vás.
Díky práci v call centru se navíc můžete rozvíjet. Uvidíte, že časem zapomenete na to, že jste se kdy styděli.
Call centrum není jen prodej
Pokud jste se doteď call centru vyhýbali proto, že se bojíte nepříjemných hovorů s lidmi, kteří si „nic neobjednali“, pak jste se obávali zbytečně. Call centrum to totiž neznamená jen prodej produktů nebo nabízení služeb. Můžete rovněž poskytovat poradenství, pracovat na zákaznickém servisu nebo helpdesku a vyřizovat další záležitosti.
Zákaznický servis
Pracovat na zákaznickém servisu nemusí být pro každého. Je potřeba zvládat námitky klientů a být pohotový. V podstatě jde o to, že dostanete přidělený určitý segment zákazníků a budete se snažit vyhovět jejich potřebám, poradit jim nebo s nimi domluvit schůzku.
Různorodá práce vhodná pro každého
Pro call centra rozhodně nemusí pracovat jen mladí studenti. Operátorem se dnes může stát i starší osoba nebo držitel průkazky ZTP. Zaměstnavatelé často vycházejí maximální vstříc. V krátké době vám poskytnou kompletní zaškolení. To je navíc zpravidla propláceno.
Kde najít práci v call centru home office
Pokud Vás zajímá, jak taková práce v režimu home office vypadá, přečtěte si tento článek.